Co dělat když je výrobek poškozený

Pokud převezmete výrobek a ukáže se, že je poškozený, je potřeba reklamovat nepoužitý nebo nesmontovaný výrobek a to včetně veškerých obalových materiálů, výplní atd.

Je nutné tentýž pracovní den, kdy došlo k převzetí zboží, písemně oznámit vzniklý problém na e-mail obchod@rafni.cz . Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

 

Výrobek byl doručený zásilkovou přepravní službou

Kupující je povinen při dodání zásilky společně s přepravcem překontrolovat stav zásilky (poškození obalu, počet kusů, neporušenost lepící pásky apod.).

V případě, že je poškozený obal nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být mechanicky poškozené i samotné zboží, doporučujeme sepsat zápis o poškození zásilky s řidičem přepravní služby, případně zásilku nepřebírat.

 

Výrobek jste si osobně převzali na pobočce

Přestože jste si převzali výrobek na pobočce, nelze vyloučit poškození zboží. Pro převzetí výrobku na pobočce platí stejná pravidla, jako při převzetí zásilky od přepravní služby.

Kupující je povinen při převzetí zásilky překontrolovat její stav (poškození obalu, počet kusů atd.)

V případě, že je poškozený obal nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být mechanicky poškozené i samotné zboží, doporučujeme zásilku důkladně zkontrolovat a případně sepsat zápis o poškození zásilky.

 

Kdy nebude reklamace uznána

Z pochopitelných důvodů bohužel nelze uznat reklamaci výrobku, který byl použitý nebo smontovaný. K případné reklamaci je nutné dodat výrobek včetně veškerých obalových materiálů a výplní. Proražený obal krabice apod. bez záznamu o poškození zásilky může být důvodem k zamítnutí reklamace.