Snadné řešení problémů a reklamací  

 

Bojíte se reklamací? Není potřeba.

Je naším prvořadým zájmem, abyste s případnou reklamací měli co nejméně starostí.

Případné riziko vady na výrobku pokrývá standardní 2 letá záruka. Ovšem není výjimkou najít v naší nabídce výrobky se zárukou 5, 10 nebo dokonce i 30 let.

Jsme autorizovaní prodejci většiny námi nabízených výrobků od všech významných výrobců. V zájmu všech zúčastněných (zákazník, prodejce, výrobce) se snažíme minimalizovat nepříjemnosti spojení s případnou reklamací výrobku.

Vypracovali jsme systém, díky kterému je možné snížit čas potřebný na vyřízení reklamace na minimum.  V případě reklamace použijte náš specializovaný formulář, případně nás kontaktujte (nejlépe e-mailem). Popište v krátkosti problém, a pokud je to možné, přiložte fotografie.

My ve spolupráci s výrobcem stanovíme nejrychlejší a nejoptimálnější způsob řešení, což je obvykle zaslání nového náhradního dílu bez nutnosti odesílat vadný díl nebo celý výrobek k nám.

Nelze tak samozřejmě postupovat ve všech případech. Vždy se ale můžete spolehnout na to, že se budeme snažit vzniklý problém vyřešit co nejdříve.

 

 

 

Servis kancelářských židlí v Brně

Součástí naší prodejny v Brně je rovněž dobře vybavená servisní dílna a sklad zásobený nejpoužívanějšími komponenty.

Zlobí Vás Vaše židle?  Nevíte si rady s výměnou náhradního pístu, kříže nebo mechaniky? Nevadí, zavolejte nám a domluvíme se na nejrychleji možné opravě Vaší židle.