Potřebujete podpořit své zaměstnance ergonomickým a efektivním vybavením home office? Hledáte praktické nebo designové vybavení kanceláře či učebny? Máme pro Vás řešení! 

Těžká doba vyžaduje flexibilitu. V posledních týdnech jsme stále častěji oslovováni společnostmi, jejichž zaměstnanci pracují z domova, zda bychom těmto pracovníkům mohli poskytnout židli nebo další kancelářské vybavení za zvýhodněnou cenu. Jelikož si zakládáme na prozákaznickém přístupu, rozhodli jsme se vytvořit cílený program "home office-covid" zaměřený výhradně na trend home office, který má zcela jistě rostoucí potenciál.


Výhody našeho programu jsou zřejmé:

  • zaměstnanci mají možnost nakoupit potřebné vybavení za velmi výhodnou cenu
  • mateřské firmy podpoří své pracovníky a mohou si například uplatnit odpočet DPH
  • zaměstnavatelé umožní svým zaměstnancům pouhým odkázáním se na dohodnutou spolupráci s námi získat lepší cenu a individuální poradenství, přičemž vybavení si kupují zaměstnanci sami na vlastní náklady
  • jsme odborníky na ergonomii v kanceláři a poskytujeme zdarma osobní individuální poradenství (pomůžeme Vám vybrat správnou kancelářskou židli a probereme každý Váš požadavek)
  • je možno domluvit montáž nábytku přímo na místě
  • distribujeme produkty jen kvalitních výrobců jako je LD Seating, Peška, MAYER, LOFFLER a další
  • především ale u nás naleznete jakékoliv řešení home office s cenami na míru při odběru většího množství produktů


Našimi klienty jsou fyzické osoby, malé i velké firmy (Samsung, Autoshop Paulus...)  i instituce (Karlova Univerzita, Masarykova Univerzita, Úrazová nemocnice Brno...) Máte také zájem o spolupráci? Naši profesionálové Vám rádi odpoví a poradí. 

             individuální přístup                                                               prověření výrobci